.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
گشایش نمايشگاه نقاشي فريبرز زرشناس در مازندران

نمايشگاه نقاشي 40 ساله فعاليت نقاشي‌ فريبرز زرشناس از هنرمندان برجسته كشور در مجتمع فرهنگي هنري ولي عصر (عج) ‌آمل گشايش يافت.‌‌

به گزارش فارس ، در اين نمايشگاه حدود 40 تابلوي برتر نقاشي از اين هنرمند و نقاش آملي در طول 40 سال فعاليتش به تماشاي عموم گذاشته شد.
هنرمند پيشكسوت نقاشي كشورمان صبح امروز در مراسم گشايش اين نمايشگاه گفت: در اين نمايشگاه آثار به نمايش‌گذاشته شده در موضوع‌هاي طبيعت، طبيعت شكسته و تصاوير پدر و مادر است كه مورد توجه علاقمندان است.
فريبرز زرشناس افزود: سبك‌هاي بكار رفته در آثار بيشتر از فيگوراتيو، رئاليستي و هنر آبسره است.
وي در پاسخ به اين سئوال كه در طي فعاليت 40 ساله خود در هنر نقاشي تاكنون چند تابلو نقاشي كرده، تصريح كرد: متاسفانه آماري در دست نيست اما تعداد آثار بسيار زياد است كه در نمايشگاه‌هاي سراسر كشور و حتي خارج از كشور به معرض تماشاي علاقمندان گذاشته شد.
اين هنرمند خوش‌ذوق مازندراني با اشاره به اينكه شركت در نمايشگاه بين‌الملي چين و كره جنوبي و نمايشگاه انفرادي در آلمان از تجربيات خوب در اين مدت بوده است، تصريح كرد: در اين مدت در بيش از 70 نمايشگاه انفرادي و گروهي داخلي و برون مرزي حضور داشتم.
زرشناس رسيدگي مسئولان به وضيت هنرمندان و حمايت از آنان را راضي كننده و مطلوب خواند و ابراز اميدواري كرد؛ حمايت‌هاي مسئولان فرهنگ وارشاد از نسل جوان و باذوق هم ادامه داشته باشد.
عضو انجمن هنرمندان نقاش ايران با يادآوري اينكه برگزاركننده نخستين نمايشگاه نقاشي خياباني كودكان و نوجوانان ايران در شهرستان آمل بوده است، اضافه كرد: نمايشگاه‌هاي نقاشي خياباني هم‌اكنون طرفداران خاص خودش را پيدا كرده است.
در مراسم گشايش اين نمايشگاه علي تن " معاون مدير‌كل مركز هنرهاي تجسمي كشور، حسين جوادي رئيس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي به همراه جمع زيادي از علاقمندان به هنر نقاشي حضور داشتند.
اين نمايشگاه به مدت يك هفته در مجتمع فرهنگي هنري ولي عصر (عج) شهرستان آمل واقع در منطقه پايين بازار اين شهر براي بازديد علاقمندان برپا است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.107 seconds.